דיזני לנד טוקיו- Disney Land Tokyo

המקום המפורסם והידוע מכל מקומות הבילוי לילדים אשר נמצא בכמה ערים גדולות ברחבי העולם ואחת מהן היא עיר הבירה של יפן. דיזני לנד טוקיו הוקמה בשנת 1983 והייתה המקום הראשון בכל העולם שהוקם מחוץ למדינות אמריקה וארצות הברית.

דיזני לנד הינה עיר הבילוי והשעשועים הגדולה בטוקיו המשתרעת על שטח שגודלו בערך 466,535 מ"ר הנמצא באיזור שנקרא  Urayasu בשכונת  Chiba בסמוך לעיר הבירה Tokyo.
העיר מיוחדת מאד מאחר והיא הראשונה שהוקמה מחוץ לגבולותיה של ארצות הברית מבין רשת הערים של חברת דיזני. העיר נבנתה בשנת 1983 ועוצבה באותו סגנון של דיזני לנד קליפורניה וכמו כן גם
Magic KingdoM הנמצאת בפלורידה שנחשבת היחידה שאינה בבעלותה של חברת דיזני מאחר ושולטת בה חברת   The Oriental
דיזני לנד טוקיו כוללת הרבה אטרקציות, מקומות בילוי וחנויות מיוחדות למכירת מתנות, אוכל, מזכרות ועוד… העיר מחולקת לכמה איזורים ורחובות שכל אחד מיוד במה שהוא מספק כמו רחוב של מסעדות, רחוב של קניות ומתנות, רחוב של בתי מלון , רחוב של אטרקציות ומשחקי קרקס, והאיזור המיוחד ביותר שבו נמצאים הבתים של מיקי מאוס והחברים שלו ולכל בית מהם אפשר להיכנס ולבלות כדי להרגיש את החוויה הדיזנית .
בעיר ישנם הרבה מראי טבע מיוחדים כמו

  • Splash Mountain
  • Davy Crockett's Explorer Canoes
  • The Many Adventures of Winnie the Pooh

מקומות אלו כוללים את הדמויות של גיבורי דיזני וחבריהם שתוכלו לשחק איתם כמה שתרצו ולבלות בחברתם בנוסף למופעים הליליים המתקיימים בעיר הגדולה בליוויים של דמויות אלו.
העיר הינה גדולה מאד שאין אפשרות לטייל בה ולסיים את כל מה שנמצא בה מאטרקציות ובילויים ביום אחד אלא זה מצריך שהייה של כמה ימים לפחות לכן העיר מכילה כמה בתי מלון מיוחדים ומסעדות לאלו שמחליטים להישאר ולשהות עד לסיום הטיול בעיר הנפלאה.

העיר כוללת ארמונות מעולם הסרטים המצויירים, אטרקציות, בילויים, נהרות, כבישים, הרים ובתים מיוחדים כמו שבאגדות, הסיפורים וסרטי הילדים המצויירים והדמיוניים של דיזני. העולם המרהיב, הדמיוני והנפלא של הילדים מתגשם להם בעיר החלומות של דיזני לנד ובמיוחד של טוקיו.