חמשת המקומות שאסור לפספס ביפן

יפן – ארץ השמש העולה וחלומם של ישראלים רבים. יפן היא מדינה שיש בה הכל ואפילו שלושה חודשים לא יספיקו בכדי להיות בכל המקומות, הפארקים ולצפות בכל הנופים. אבל אם גם אתם מגיעים ליפן וצפויים להגשים את החלום, הנה חמשת המקומות שאסור לפספס ביפן.

 

טוקיו

טוקיו היא עיר שלא דומה לאף מקום אחר בעולם. עיר סופר מודרנית ומתקדמת עם אזורי קניות יוצאי דופן,  מסעדות ובתי קפה שהם פשוט וואו, גלריות, מוזיאונים והמון המון אטרקציות. כדאי לבקר בShinjuku Station שנחשבת לתחנת הרכבת הגדולה ביותר בעיר, ב- יויוגי פארק שזה פשוט מקום לעצור לשניה את כל הטירוף ולנשום קצת ירוק באווירה ייחודית. גם גשר הקשתות הוא מקום חובה ונקודת תצפית מדהימה על העיר… כדאי גם להגיע לשוק הדגים המרכזי ולחובבי האמנות, שווה להגיע למורי ארט, מוזיאון עם מגוון של תערוכות עכשוויות ומודרניות.

 

קיוטו

מי שרוצה לחוות את יפן עם כל התרבות והשפע חייב לבקר בקיוטו. עיר מהממת עם מקדשים בודהיסטים רבים, גנים יפניים מרהיבים וטירות. שווה להשקיע בטיול למיאגימה שם שוק תיירים מיוחד במינו, נקודות תצפית מרהיבות על כל האזור ואוכל מעולה.

 

יער הבמבוק

לאורך כל היער קני במבוק עצומים המסודרים משני צידי שביל הליכה רחב. במהלך הסיור תפגשו מקדשים שונים שמסמלים קדושה עבור היפנים. ניתן להצטרף לסיורים במקום ואפילו להיות חלק ממסע אופניים.

 

אזור חמשת האגמים

מי שאוהב נוף ומים זורמים, חייב להגיע לאזור חמשת האגמים שליד הר פוג‘י. שדות פרחים בכל צבעי הקשת ומגוון של אטרקציות, פסטיבלים ואירועים לאורך כל השנה, יהפכו את המסע שלכם ביפן לבלתי נשכח.

 

כחלק מהטיול, שווה לברר לגבי סדנאות או סיורים מיוחדים שיהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח.