טיולים מאורגנים ליפן – כל מה שרציתם לדעת

יפן היא יעד מרתק במזרח הרחוק שבשנים האחרונות מושך אליו לא מעט ישראלים. יפן הייתה ועודנה מעצמה גדולה בעולם המערבי ומיקומה בקצה יבשת אסיה מטעה בנוגע להתפתחות הטכנולוגית שלה. התרבות בה עשירה ומעניינת, שונה מכל תרבות של כל מדינה או לאום אחרים והיא מציעה כל כך הרבה עניין וסקרנות לכל מבקר או מטייל. מדובר גם במדינה ענקית שיש בה הכל מהכל – אתרים היסטוריים משמעותיים, מוזאונים ופארקים שמתאימים למבוגרים וילדים, פינות טבע קסומות ונופים עוצרי נשימה. המרחק הגאוגרפי מיפן וחוסר הנוחות להגיע אליה היו במשך שנים ארוכות מכשול עבור ישראלים רבים, אך כיום, בזכות  טיולים מאורגנים ליפן, ניתן לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת, ולהגשים את החלום ולהגיע אל ארץ השמש העולה!

למה יפן כל כך שונה מהמערב?

בידוד גאוגרפי והתפתחות של תרבות ייחודית הם שנתנו לעם היפני את הצביון המיוחד והמסקרן שלו. כיום קל למצוא טיולים ביפן לכל המשפחה, מה שמראה שמדובר במדינה מפותחת ומתקדמת ובעיקר כמדינה שמתאימה לכולם – מצעירים ועד למבוגרים. עם טיולים מאורגנים ליפן אפשר לסמוך על המדריך שייקח את הקבוצה בדיוק למקומות המעניינים שכדאי לבקר בהם, את אלה שיש להם נגיעה היסטורית עם ממשק למערב וכמובן ידאג שהמטיילים יחזרו עם חוויות וזיכרונות שהם לא היו יוצרים בשום מקום אחר.

טיולים מאורגנים ליפן שמתאימים לכל אחד!

טיולים מאורגנים לארץ השמש העולה מתאימים לכל מטייל בכל גיל ואפשר למצוא בהם את כל מה שצריך כדי ליצור חוויות חדשות ומיוחדות.

  • חובבי הטבע והמסעות ייהנו משלל מסלולי טיול רגליים ברמות שונות, הרחק ממרכזי הערים הגדולות, לאורך חופי המדינה ובשמורות הרבות הפזורות בה.
  • אוהבי השופינג ישמחו להתרכז במרכזי הערים, לשוטט בקניונים הענקיים ולפגוש את חברות הקניות הגדולות והמוכרות, כמו גם כאלה שהן ייחודיות ליפן. טיול מאורגן ליפן תמיד יאפשר זמן חופשי לקניות.
  • אוהבי התרבות לא יוכלו שלא ללכת שבי אחר התיאטרון היפני, ההצגות המושקעות ובתי התה המסורתיים. הם ייהנו מהתלבושות הצבעוניות והאיפור המוקפד של היפניות ומגינוני הנימוסים שבין אדם לאדם. טיולים מאורגנים ליפן מתבססים על חווית התרבות הייחודית של יפן ועל כמה טעימות ממנה.
  • בטן גב – גם זה קיים ביפן, אם כי פחות נפוץ ומקובל. כמדינה המורכבת מאיים בלב הים מציעה יפן גם חופים מרהיבים ומהנים לבילוי בהם.

למה להירשם לטיול מאורגן ליפן ולא לנסוע לבד?

טיולים מאורגנים ליפן מספקים הרבה שקט נפשי ורוגע למטיילים במדינה המיוחדת. הנה כמה יתרונות נוספים:

  • ביטחון – חוסר בידיעת השפה המקומית עלול להיות כחסרון בעיני המטיילים. עם מדריך מנוסה שמכיר את המקום אפשר יהיה לדעת שנמצאים בידיים טובות ויש אל מי לפנות.
  • החוויות – המדריך של טיולים מאורגנים ליפן יידע בדיוק לאן לקחת את המטיילים כך שהם יראו ויחוו את מה שאסור לפספס.
  • ניצול טוב של הזמן – טיולים מאורגנים לארץ השמש העולה חייבים להיות מתוכננים בקפידה על מנת לנצל היטב את הזמן ללא בזבוז מיותר וזה בדיוק מה שקורה בפועל!
  • יצירת חיבור אמיתי למקום – המדריך שמכיר את יפן יידע לתת את ההסברים והסיפורים המעניינים ביותר, אלה שבזכותם המטיילים מפיקים את המירב מהמקום ומצליחים להתחבר לא רק פיזית אלא גם רוחנית.
  • חסכון כספי – משלמים פעם אחת ומקבלים את כל השירות, בלי משא ומתן מול סוחרים מקומיים!

אם כבר חושבים על טיולים מאורגנים ליפן – השטיח המעופף היא חברה ותיקה ומובילה בתחום התיירות, עם מדריכים מנוסים ומיומנים בעלי ידע רחב. טיול מאורגן ליפן דרך השטיח המעופף יעניק לכם חוויית טיול נוחה וממצה ועם שקט נפשי ליהנות ללא גבולות.

מרחבי הרשת:

מטרנה – ערוץ יוטיוב
מטרנה באתר ויקטורי
מטרנה להזמנה
מטרנה באתר זאפ מרקט