טיסה ליפן – האם להזמין לבד או לבחור חברת נסיעות?

יפן מהווה אטרקציה מרכזית לטסים למזרח, השילוב המיסתורי של הארץ המסורתית, לצד הקידמה הטכנולוגית אשר היפנים מפורסמים בה, קוסם לישראלים רבים  – ויותר ויותר אנשים בוחרים ביעד זה לטיול השנתי שלהם. הטיולים ליפן יכולים להתאים לכולם: צעירים, מבוגרים, זוגות, ואף טיולי משפחות. היא נחשבת למדינה בטוחה יחסית וידידותית לזרים, בתנאי שלא מחשיבים את המחירים הגבוהים. על מנת לתכנן ולסגור חופשה שם ניתן לבדוק מספר כיוונים:

יפן - משרדי נסיעות

טיסה עם חברות נסיעות

באופן כללי הבחירה בחברת נסיעות היא הבחירה הקלה – החברה דואגת לרוב הסידורים הקשורים להזמנת מלון וטיסות, ואף יכולה לעזור לכם למצוא מדריכים רלוונטיים. מכיוון שלרובנו אין זמן וכוח להשקיע בבירורים הבירוקרטיים הללו ואנו מעדיפים לקבל מין המוכן – משרדי הנסיעות פוטרים אותנו מכאב הראש הזה ועוזרים לנו להתחיל טיול בקלות. היתרון הגדול של טיסה עם משרד נסיעות אמין הוא הידע, הניסיון והקשרים שהם צברו עם הזמן. הם יודעים בדיוק מאילו דברים להישמר ואיך להתנהל מול המקומיים. בנוסף, כאשר דברים משתבשים – דבר אשר קורה חדשות לבקרים במדינות זרות – יש לכם כתובת אליה ניתן לפנות: למשל כאשר טיסה או טיסת המשך מתבטלות/מתעכבות וצריך למצוא פתרונות – חברת הנסיעות תדע מה לעשות.

לרשימה של חברות באתר בזק 144: משרדי-נסיעות www.b144.co.il/

טיולים מאורגנים

לטיולים מאורגנים יצא שם של כמתאימים יותר למבוגרים או למשפחות גדולות שאין להם את היכולת להשקיע זמן ומרץ בתכנון ובמציאת דילים טובים, ואין להם בעיה לבלות זמן בקבוצה עם אנשים נוספים – להפך הם רואים בכך יתרון וכהזדמנות להכיר אנשים חדשים. במקרים רבים במהלך הטיולים הללו אף נותרים קשרים שנשארים גם לחופשות נוספות, במידה ונוצרה כימיה עם עוד חברים בקבוצה. לרוב הטיולים המודרכים ליפן מאורגנים על ידי חברות או משרדי נסיעות בעלות שם כיוון שמדובר בהפקה רצינית ואחריות גדולה מאוד מוטלת על החברה המבצעת. אך, ניתן גם להצטרף לטיולים כאלו אשר אורגנו על ידי קבוצות פרטיות שהתאחדו יחד למטרה משותפת.

חופשות סולו

למעשה מדובר בסוג הנפוץ ביותר של טיול – כזה אשר מתוכנן ומאורגן לגמרי לבד, על ידי איסוף חומר הזמין לכל אחד באתרי אינטרנט רלוונטיים, בין אם אתרים של חברות נסיעות שמפרטות על היעדים המובילים ונותנות טיפים בחינם, אתרים של חברות טיולים המתמחות ביפן ובמזרח או אפילו בלוגים ופוסטים של מטיילים שהיו ושיתפו חוויות. נסיעה לחו"ל באופן זה לרוב תהיה זולה יותר אך גם כרוכה בהרבה עבודת הכנה, תיאום, בירורים וטלפונים או מיילים.