חמשת העבודות שישראלים עובדים בהן ביפן

ישראלים רבים בוחרים את יפן כמדינה אליה יסעו במטרה לעבוד ולחסוך כסף למגוון של מטרות. ישראלים אחרי צבא, ישראלים בין עבודות, לפני או אחרי לימודים וכדומה… אז מהן חמשת העבודות שישראלים עובדים בהן ביפן…

 

למכור למכור למכור

ישראלים רבים מתחברים לשווקים שבערים הגדולות, פותחים באסטות עם מגוון של מוצרים כמו למשל תכשיטים, תיקים, אביזרים לסלולאר, משקפי שמש, ארנקים, שעונים ועוד. מדובר בדוכנים מתקפלים שלרוב מוכרים חיקויים של מותגים מובילים בין אם זה שאנל, לואי ויטון או גוצ‘י כאשר האיכות ברמה מאוד גבוהה ויש אפילו כאלה שלא מבחינים בהבדל. יפן נחשבת למדינה מאוד מתויירת ולכן כל ישראלי עם מעט מלח ופלפל יכול להצליח ובגדול.

 

עבודה בתור גיישות

גיישה היא אולי המקבילה למארחת הישראלית. תפקידה של הגיישה היא לארח את היפני המקומי שמגיע כמעט בכל ערב לברים ולדאוג לו.

 

מכירות מדלת לדלת

תחום זה מאוד מפותח ביפן כאשר ניתן למכור חפצי אמנות, כלים, ציורי שמן ועוד…

 

מדריכי טיולים

אם האנגלית שלכם מספיק טובה ואפילו בתור מדריכי תיירות לתיירים ישראלים, תוכלו להרוויח אחלה משכורת אם רק תדעו איך לשווק את עצמכם כמו שצריך. יפן מסובכת קצת מבחינת היכולת להתמצא ולהבין מהם בדיוק המקומות השווים ולכן אם תלמדו את רזי המקצוע ותעשו קצת שיעורי בית, בהחלט תוכלו להפוך למדריכי טיולים ביפן, בעיקר בערים הגדולות אבל לא רק.

 

מלצרות

אמנם ברוב המקומות ידרשו מכם לדעת גם יפנית, אבל יש מסעדות, בתי קפה וברים שמיועדים רק לתיירים, שם תוכלו להשתלב בתור מלצרים או ברמנים.